Klantenservice | Leveren?

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Feestdagen of weekenddagen kunnen de levering vertragen. Als de postbode is langs geweest toen je niet thuis was en je vindt geen briefje van Bpost in je brievenbus, dan ging er misschien iets fout. Contacteer ons dan op +32(0) 498 72 15 13 of stefanie@gezondbestrijden.be.


Er is niemand thuis bij levering

Ben je niet thuis op het moment van levering van je postpakket? Den zal Bpost een zendbriefje achterlaten. Met dit bewijs kan je de levering volgens de instructies van Bpost afhalen in jouw postpunt. Indien je bestelling wordt verzonden in een brievenbusenvelop, dan krijg je je bestelling dus gewoon in je brievenbus geleverd.


Er ontbreekt een artikel bij de bestelling

Contacteer ons binnen de 7 dagen na ontvangst op +32(0) 498 72 15 13 of stefanie@gezondbestrijden.be.


Er is iets mis met een artikel

Alle artikelen ondergaan een strenge kwaliteitscontrole voordat ze worden verstuurd. Als er toch iets verkeerd is, contacteer ons dan binnen de 7 dagen na ontvangst op +32(0) 498 72 15 13 of stefanie@gezondbestrijden.be.
Een artikel bestellen?

  • Bestellen in het buitenland
  • Betalingsmogelijkheden





Levering?

  • Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
  • Er is niemand thuis bij levering
  • Er ontbreekt een artikel bij de bestelling
  • Er is iets mis met een artikel
Verzenden?

  • Verzendkosten
  • Verzenden naar het buitenland
  • Opvolgen verzending
  • Brievenbuspost of postpakket?



Terugsturen?

  • Een artikel terugsturen
  • Retourkosten
  • Hoe krijg ik mijn geld terug?